10 June 2014

Juuh elikkäs niin blogikin on olemassa

Oon varmasti jossain vaiheessa vannonut, etten tee koskaan päivitystä, jonka tarkoituksena on vain tiedottaa, että olen elossa. 

No toisaalta olen varmaan jossain vaiheessa vannonut, että minun vastaavuusaikanani ei kisalavoilla nähdä mitään extempore laulu- tai tanssiesityksiä, joten ei kai tämän toisenkaan periaatteen rikkomisesta ole mitään haittaa. 

Eli moi, oon elossa. Tuossa näyttäisi neljä päivitystä ainakin odottavan viimeistelyä ja julkaisua, joten toivottavasti blogikin on elossa tässä kuussa. Sananen olisi sanottavana niin Cosvisionista, Mimiconista kuin juuri päättyneestä Desusta, vapun pukuiluakin pitäisi kommentoida... 

Blogin äärelle istahtamista ovat estäneet niin oikeastaan vasta tänään päättyneet #ihanaope hommad, desujärkkäilyt kuin talonrakennus ynnä häähumu yhdistettynä WCS-pukujen taiteilemiseen. Noista tosiaan vasta kaksi on tätä kirjoittaessa takanapäin, joten katsotaan missä vaiheessa oikeasti havahdun sellaiseen hetkeen, että voin ottaa blogiaikaa ilman suunnattoman huonoa omaatuntoa. 

Ottakaapa nätti kuva desusunnuntailta sitä hetkeä odotellessa:



Ilona

Summary: yep I'm still alive and hopefully blog will be alive too again someday. Soon. Maybe

No comments:

Post a Comment

murheita, ideoita, ahdistuksen aiheita? antaapi kuulua vaan.